Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

Humör inställd på ..

Av Sandra - 25 mars 2011 22:38

.. AWESOME !


Hallojjss :D
Det var inte direkt såå länge sen , men .. Haft fullt upp helt enkel !
Levt livet med alla möjliga tjejer o killar , och såklart vart med Jonathan ;p
Idaaag träffade jag T.EX en ny kille som en av mina kompisar känner =)

Han var helt awesome kul ! Du vet , man måste ha en konstig humor för att kunna umgås med mej , oh sannerligen det hade snubben ;) Hahah vi blev typ bästavänner på en dag ? :D

Nejmen ska träffa han flera gånger japps det ska jag !


Hälsningar till André !
;)





Love &' Kiss ,
/ Sandra , 16 år ,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 april 2011 00:17

Japp ni hörde rätt.Bloggen blir PAUSAD.   Öppnar förhoppningsvis igen i sommar :)     / Sandra. ...

Av Sandra - 10 april 2011 18:17

Här har man varit lite osocial..Men som sagt har lilla jag alltid en bra förklaring :>I fredags kväll/natt var det ju fest hos Tommy som sagt, och sedan från lördag till söndag sov jag hos Jonathan c; Men nu är jag hemma ! Och helt till bloggi...

Av Sandra - 8 april 2011 14:46

Ikväll smäller det!Som sagt, fest hos Tommy  =)     Love &' Kiss , / Sandra , 16 år , ...

Av Sandra - 5 april 2011 18:17

Jag vann 1 miljoner på en trisslott idag ! :DHahah fast ne . Det gjore jag tyvärr inte :c  SadSad ..Men däremot kom plöstligt en hel höög med kompisar (12st) till mitt hus helt plöstligt och stannade hemma hos mej nån timme elr två :) Joja , plöstlig...

Av Sandra - 4 april 2011 19:41

Jesper , 15 år , och min kusin. Jag älskar dej , för den du är. Jag kände dej inte så bra innan faktiskt .. Trotts att du är min kusin :s Du bor i Eskilstuna och vi sågs typ aldrig när jag väl var där ? .... Men sen min storasyster dog , har allt för...

Presentation


Jag heter Sandra och är 16 år! För mer info läs presentationen.

Kommenterar du så läser jag din blogg (a)

Omröstning

Vad vill du helst vara? Liten och ung eller stor och vuxen?
 Liten och ung. Allting var så lätt i skolan då
 Stor och vuxen. Då får man äntligen göra som man vill!
 Liten och ung. För då var inte trenderna så viktiga
 Stor och vuxen för då kommer man in på pubber
 Liten och ung för då var kärlek en puss på kinden
 Vuxen och stor! För då får man börja jobba och flytta hemifrån
 Liten och ung. Saknar dom tiderna då allting var så bra
 Vuxen och stor. Vill ju slippa föräldrarna
 Liten och ung. Kan röra mig lättare i trånga ställen
 Vuxen och stor. Ett steg närmre pansionen!! (Y)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Fråga mig


Skapa flashcards