Alla inlägg under april 2011

Av Sandra - 16 april 2011 00:17

Japp ni hörde rätt.
Bloggen blir PAUSAD.


Öppnar förhoppningsvis igen i sommar :)

 

 

/ Sandra.

Av Sandra - 10 april 2011 18:17

Här har man varit lite osocial..
Men som sagt har lilla jag alltid en bra förklaring :>
I fredags kväll/natt var det ju fest hos Tommy som sagt, och sedan från lördag till söndag sov jag hos Jonathan c;

Men nu är jag hemma !

Och helt till bloggishen.




Love &' Kiss ,
/ Sandra, 16 år,

Av Sandra - 8 april 2011 14:46

Ikväll smäller det!
Som sagt, fest hos Tommy  =)




Love &' Kiss ,
/ Sandra , 16 år ,

Av Sandra - 5 april 2011 18:17

Jag vann 1 miljoner på en trisslott idag ! :D
Hahah fast ne . Det gjore jag tyvärr inte :c  SadSad ..
Men däremot kom plöstligt en hel höög med kompisar (12st) till mitt hus helt plöstligt och stannade hemma hos mej nån timme elr två :) Joja , plöstligt händer det som sagt. De bara kommer sådär ;)
Men det skadade inte !
Eller jo , lär få IG på SO provet imorgon , hihih,  men skit it ! :D
Allt ordnar sig alltid på ett och annat sätt.

.. *Kollar på Christoffer* 0.0


Duschade nyss oxå , och nu ska jag "föörsöööka" plugga SO , hahah jag menar liksom lycka till ? .. x.x

När jag har Tv och Datan på och försöker göra läxa så blir det ca ..

0,00008% plugg x)
Äsh , "k-ungen Christoffer" hjälper mej säkert c:  För annars .. >8D

 




Love &' Kiss ,
/ Sandra , 16 år ,

Av Sandra - 4 april 2011 19:41

Jesper , 15 år , och min kusin.
Jag älskar dej , för den du är. Jag kände dej inte så bra innan faktiskt .. Trotts att du är min kusin :s Du bor i Eskilstuna och vi sågs typ aldrig när jag väl var där ? ..
.. Men sen min storasyster dog , har allt förändrats :) Du var den som hjälpte mej mest , jag visste inte ens att du var såhär rar , go och omtänksam! Världens bästa kusin!
En sån som alla behöver nån gång ibland !
Du skiter i vad alla andra tycker , och du kör ditt egna race :)
Bra inställning där , grabben !

Vi ses i sommar , hoppas jag :c !



Love &' Kiss ,
/ Sandra , 16 år ,

Av Sandra - 3 april 2011 19:05

FAN vad jag saknar dej!
Tänker på dej varje dag, varje minut!
Kan inte sluta :ss FAN FAN FAN snälla !
Varför ?
Jag älskar dej, det gör jag verkligen! Om du bara kunde se det ..
Du betyder mer än vad du tror, jag saknar dej för mycket. För varje dag som går. När jag ser dej blir jag glad och trygg. Fan vad jag behöver dej :ss
Du är helt underbar, Jag önskar jag fick se dej igen ,
Du väckte en ny sida inom mej, utan att själv riktigt veta om det ..

Jag saknar dej bara mer och mer ..
För mycket ..

Om du bara förstod ..


_______________________________


Love &' Kiss ,
/ Sandra , 16 år , :)

Av Sandra - 3 april 2011 18:13

HeyHey !
Just nu sitter jag här och bara slappar, vart med några tjejkompisar idag :)
Anna , Moa , Frida och Jessica.
Hahah, vi har typ , vart lite konstiga o så. :D
Flummat ihjäl kan man nog säga !

Just nu är jag fööörjääävligt trött !
Jag vet inte varför , bara är det :) ZZzz ? Joja typ .
Menmen ska bli piggare snart , på fredag är det ju nämligen en liten festfest igen som Tommy fixat , som vanligt :D

Kulkul .

o Klart att jag ska komma , fester o musik får mej genast piggare oavsett hur trött jag än är ! ;) 



Love &' Kiss ,
/ Sandra , 16 år ,

Av Sandra - 2 april 2011 19:58

Idag har jag fått höra ett lite orohetsväckande rykte o:

Fick höra att Jonathan kanske är otrogen , lite vänsterprassel sådär på sidan om.
Men , joja först blev jag ju lite tveksam och tänkte: "Tänk om det är sant ? Tänk om .. Det verkligen är så ?"
Men .. Nej , jag tror inte på ryktet. Inte längre. Jag har snackat med Jonathan face mot face om det och allt sånt , och jag tror på honom att han inte är det , och eftersom ingen kommit fram till VEM han nu skulle tänka sig vara "otrogen" med så .. Antar jag att det bara är ett litet falskt rykte som nån "lustig liten pojk" skapat (:
Som T.EX: När jag var ihop med Robin

Då skapade en kille ett rykte om att Robin var otrogen bara sådär och fixade fram falska bevis o grejjer o: Han lyckades verkligen ! För jag trodde bevisen var 110% äkta. Och allt detta var bara för att killen var avundsjuk och ville att jag skulle göra slut med Robin o bli ihop med han , vilket jag gjorde då :s Fast när jag fick höra sanningen några veckor efteråt så tog jag tillbaka Robin. Menmen , efter några veckor slutade allting av andra problem .. -.-

Robin är och lär förbli en SKITSTÖVEL. :)
Fast det är en annan historia !
å hursomhelst ,



Ingen avundsjuk idiotisk kille ska få dela på mej och Jonathan !

INGEN !

 


 



Love &' Kiss ,
/ Sandra , 16 år ,

Presentation


Jag heter Sandra och är 16 år! För mer info läs presentationen.

Kommenterar du så läser jag din blogg (a)

Omröstning

Vad vill du helst vara? Liten och ung eller stor och vuxen?
 Liten och ung. Allting var så lätt i skolan då
 Stor och vuxen. Då får man äntligen göra som man vill!
 Liten och ung. För då var inte trenderna så viktiga
 Stor och vuxen för då kommer man in på pubber
 Liten och ung för då var kärlek en puss på kinden
 Vuxen och stor! För då får man börja jobba och flytta hemifrån
 Liten och ung. Saknar dom tiderna då allting var så bra
 Vuxen och stor. Vill ju slippa föräldrarna
 Liten och ung. Kan röra mig lättare i trånga ställen
 Vuxen och stor. Ett steg närmre pansionen!! (Y)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Fråga mig


Skapa flashcards