Alla inlägg den 1 april 2011

Av Sandra - 1 april 2011 18:27

Som sagt , är det ju faktiskt 1 April (:
Klart att jag dragit ett stort skämt och drivit skiten ur min farsa !
Och såklart att pappa skrämde skiten ur mej i morse o:


Först , i morse , kom min pappa in i mitt rum med en brandsläckare. Han skrek och sprutade litegrann och skrek: "Sandra det brinner ! DET BRINNER ! Ut , fort !"
Jag visste inte ens att det var 1 April idag , isf skulle jag kunnat listat ut det ^^ Dessutom är han bra på och låtsas saker. Jag märkte inte att han skojja , trodde han var seriös ju o: Men hursomhelst , jag springer upp yrvaken o livrädd och sticker ut i hallen. Sen stannar jag i chockläge och skriker: "Det brinner ju inte allste ?!" Och då fatta jag att han skoja. Pappa ställer sig och asgarvar med sin jävla brandsläckare och säger: "April april din dumma sill , Sandra , jag kan lura dej vart jag vill :)"

Skön farsa ?
Många brukar tycka det ,
Och vart nu han fick den där brandsläckaren ifrån .. ja , det vet varken ni elr jag x) Har aldrig sett den förut , haha.



Och då ..
Då var det dags för hämnd !
När jag kom hem från skolan , klockan var ca 16:00 .

Då hade jag listat ut en liten hämnd :)
Jag tog upp mobilen och ringde min pappa:

Jag: Emh .. Hej .. Pappa.

Pappa: Hej!
Jag: Jo .. jag har en sak och berätta ..

Pappa: Vadå ? o: Har något hänt ?

Jag: Jo .. Det är så att .. Jag och Jonathan , ja du vet , .. Jag är gravid.

Pappa: VAAAH !?

Jag: April april din dumma sill :3
Pappa: SANDRAAA ! DU SKRÄMMDE VETTET UR MEJ !

Jag: Hihih.


Så kul har jag haft det idag ! ;)
Och vet ni vad ?
Jag ska könsoperera mej på Söndag :)

April april din dumma sill , jag kan lura deh vart jag vill .. Hihih.

 


 


Love &' Kiss ,
/ Sandra , 16 år ,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och är 16 år! För mer info läs presentationen.

Kommenterar du så läser jag din blogg (a)

Omröstning

Vad vill du helst vara? Liten och ung eller stor och vuxen?
 Liten och ung. Allting var så lätt i skolan då
 Stor och vuxen. Då får man äntligen göra som man vill!
 Liten och ung. För då var inte trenderna så viktiga
 Stor och vuxen för då kommer man in på pubber
 Liten och ung för då var kärlek en puss på kinden
 Vuxen och stor! För då får man börja jobba och flytta hemifrån
 Liten och ung. Saknar dom tiderna då allting var så bra
 Vuxen och stor. Vill ju slippa föräldrarna
 Liten och ung. Kan röra mig lättare i trånga ställen
 Vuxen och stor. Ett steg närmre pansionen!! (Y)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Fråga mig


Ovido - Quiz & Flashcards