Alla inlägg under december 2010

Av Sandra - 11 december 2010 17:04

Hojj hojj tonfiskar :D
Skulle bli glad om många addade min msn , vilket står på presentionen och sedan scrolla ner så står det kontakt (: Jag skulle lika gärna kunna skriva in msn:en här men .. ;D Tkr att ni ska bekanta er med min presentation lite grann också !


Hur som helst, helgen har startat. Igår var man och döhandlade tiotusen julklappar. (: Såklart att affärerna ska slå in alla så man inte vet vilken som är vilken? Nästan alla var ju lika stora :o ska försöka klura ut nu vem som ska till vem , bland alla .. få se nu .. tiotusen presenter med nästan samma inslagningspapper och i princip likadan storlek :s

Det här blir svårt !

Kanske jag bara ska ge bort huller om buller ? xD 

Tänk om mormor får en leksaksbil som skulle till lillkusinen :s Perfekt!
Så, jag har o göra... Men, om jag bara ger ut slumpvis blir det ju lite kul för mig med .. [:

Määaahhahaha >8)  ! ..

 

 

Love &' Kiss,

/ Sandra, 15 år,

Av Sandra - 8 december 2010 21:18

Nu är man äntligen tbx. Efter ett par bloggtomma veckor, såklart att ni söker en förklaring varför (: Och ja, jag lovade att INTE göra om detta. Men tyvärr skedde allting på samma gång och jag sket helt enkelt i bloggen. Har en del mejl på msn och läsa och inlägg att fylla bloggen med :] ..

Juste! Anledningen! Så vare! xD
Jo så här är det...

Efter några blogglösa dagar tänkte jag logga in o skriva som jag lovat, men när jag väl kommer hem får jag veta att mammas syster dött. Vilket påverkade mitt humör o blogglust. Mammas syster var som en .. syster elr ngt spc iaf för mig o:

Konstigt va ?
Men hon var ganska ung, yngre än mamma iaf. Tror hon var 25-30 någonting högst! När jag var väldigt liten tog hon alltid hand om mig ibland, och vi umgicks även dagligen då och då. Trotts att hon är liksom vuxen kvinna och jag bara en liten flikkah (a)'
Men även vuxna kan bete sig .. som en liten flikkah ibland ;D Hon har grrryyyyym humör!
Hur som helst .. Efter ungefär en vecka tänkte jag FAN också bloggen! Jag hade gått på begravning och allt och skolan sköt på för fullt och det blev för mycket IGEN. Så sket i bloggen ;D Sedan började interet hacka lite, det var nästan omöjligt att skriva inlägg. Försökte minst 80 gånger i flera hundra år, det funkade aldrig. Men för ungefär 4-5 dagar sen fixades vårt hackade internet och nu sitter jag här .. Hmm.. jo..


Jag blir inte förvånad om ni tänker: Ditt internet hackar och cp:ar 24 o 7 vad fan haru för internet? xD

Jag förstår era tankar mycket väl :]
Vi hörs, förhoppningsvis imorgon ;) såklaert ! §'

Love &' Kiss,
/ Sandra, 15 år,

Presentation


Jag heter Sandra och är 16 år! För mer info läs presentationen.

Kommenterar du så läser jag din blogg (a)

Omröstning

Vad vill du helst vara? Liten och ung eller stor och vuxen?
 Liten och ung. Allting var så lätt i skolan då
 Stor och vuxen. Då får man äntligen göra som man vill!
 Liten och ung. För då var inte trenderna så viktiga
 Stor och vuxen för då kommer man in på pubber
 Liten och ung för då var kärlek en puss på kinden
 Vuxen och stor! För då får man börja jobba och flytta hemifrån
 Liten och ung. Saknar dom tiderna då allting var så bra
 Vuxen och stor. Vill ju slippa föräldrarna
 Liten och ung. Kan röra mig lättare i trånga ställen
 Vuxen och stor. Ett steg närmre pansionen!! (Y)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Fråga mig


Ovido - Quiz & Flashcards