Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Kära Eskilstuna ..

Av Sandra - 1 november 2010 13:26

Tjooho Eskils tunna ;q
Igår kom jag fram till Eskilstuna, det nämnde jag aldrig att jag äns åkte igår över huvud taget, fy på mej, ^^

Men hur som helst ! ..

 


Nu har jag lagt Skåne bakom mig ett tag för att åka upp till alla gamla vänner uppe i Eskilstuna ;D Tänk den tiden då man bodde här .. Fantastiskt ! Sen vare plöltsligt bara back to Skåne igen, :/ Det hade jag inget emot .. Men alla man hade lärt känna under åren? :s Dom hinner jag bara träffa på loven som nu, idag ska jag hänga ut med rätt så många samtidigt. ^^ Jag ska träffa en viss Casandra, Fredrik, Jonas, Alexander, Jenny, Moa, Hannah och John. Många killar ;q Det är nästan hela köret på en dag! Imorgon åker jag med Jenny och Casandra till några andra tjejer som jag heller inte sätt på länge ^^ Sen planerar vi alla miljoner människor att gå ut någonstans någon kväll innan jag åker tillbaka till Skåne på Fredag (: Jag har alltså fullt upp! Ska hälsa på en del av släkten också någon dag, min mamma bodde nämligen i Eskilstuna som ung. (: Sen träffade hon min Skaune daddy ;D Sen föddes jag :3 Fast då hade dom flyttat ner till Skåne, ^^ Sen vet jag nt varför men dom bestämde sig för att flytta tillbaka upp till Eskilstuna sen, :s Svårt för mej men det gick, (: Fick många nya vänner också ^^ Sen kände dom att det rätta var att verkligen bo i Skåne, så mamma fick inte bo i Eskilstuna med sin släkt som hon ville -.- Och jag fick dras med i detta fram o tillbaka :D Så det är så jag känner en del personer i Eskilstuna, :) Vi bodde där i 3 år nämligen .. Innan vi flyttade ner till Skåne igen, mest för pappas jobbs skull. :/ Och för att han då saknade SIN släkt också, så tillslut kom dom båda överräns om att Skåne fick det bli (:
Vem vet kanske flyttar tillbaka till Eskilstuna ännu en gång ? o:

 

  

 

Love, Peace and Meatballs xd
/ Sandra, 15 år,

 
 
josefine

josefine

1 november 2010 21:04

haha, varför visar du inte ditt ansikte? har du inget ansikte eller?

http://josefinelowendahl.blogg.se

Sandra

2 november 2010 12:55

HAHAAH därför att jag nt vet varför ? Jag kanske råkar vara en hatt elr ngt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 16 april 2011 00:17

Japp ni hörde rätt.Bloggen blir PAUSAD.   Öppnar förhoppningsvis igen i sommar :)     / Sandra. ...

Av Sandra - 10 april 2011 18:17

Här har man varit lite osocial..Men som sagt har lilla jag alltid en bra förklaring :>I fredags kväll/natt var det ju fest hos Tommy som sagt, och sedan från lördag till söndag sov jag hos Jonathan c; Men nu är jag hemma ! Och helt till bloggi...

Av Sandra - 8 april 2011 14:46

Ikväll smäller det!Som sagt, fest hos Tommy  =)     Love &' Kiss , / Sandra , 16 år , ...

Av Sandra - 5 april 2011 18:17

Jag vann 1 miljoner på en trisslott idag ! :DHahah fast ne . Det gjore jag tyvärr inte :c  SadSad ..Men däremot kom plöstligt en hel höög med kompisar (12st) till mitt hus helt plöstligt och stannade hemma hos mej nån timme elr två :) Joja , plöstlig...

Av Sandra - 4 april 2011 19:41

Jesper , 15 år , och min kusin. Jag älskar dej , för den du är. Jag kände dej inte så bra innan faktiskt .. Trotts att du är min kusin :s Du bor i Eskilstuna och vi sågs typ aldrig när jag väl var där ? .... Men sen min storasyster dog , har allt för...

Presentation


Jag heter Sandra och är 16 år! För mer info läs presentationen.

Kommenterar du så läser jag din blogg (a)

Omröstning

Vad vill du helst vara? Liten och ung eller stor och vuxen?
 Liten och ung. Allting var så lätt i skolan då
 Stor och vuxen. Då får man äntligen göra som man vill!
 Liten och ung. För då var inte trenderna så viktiga
 Stor och vuxen för då kommer man in på pubber
 Liten och ung för då var kärlek en puss på kinden
 Vuxen och stor! För då får man börja jobba och flytta hemifrån
 Liten och ung. Saknar dom tiderna då allting var så bra
 Vuxen och stor. Vill ju slippa föräldrarna
 Liten och ung. Kan röra mig lättare i trånga ställen
 Vuxen och stor. Ett steg närmre pansionen!! (Y)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Fråga mig


Ovido - Quiz & Flashcards