Alla inlägg under januari 2011

Av Sandra - 20 januari 2011 21:44

Idag har jag känt mig som en uteliggare :D
Riktigt kul faktiskt , ngt man borde göra i framtiden .. HAHAH
Men iaf så här gick det till, för det första: skolmaten idag var SKUM. Och då menar jag  skum  O.o (bokstavligt skum)

Var som skummigt svart läskigt obeskrivligt illaluktande "sopp-skum" O.x ..
Vågade nt direkt testa det .. Det såg dödligt ut :s
Hur som helst levde jag på morötter & salladsblad !
Så har även testat idag o vara vegetarian , HAHAH

Men men .. Efter skolan tänkte jag och 5 andra köpa något annat och äta ,
Och vad händer då ?
Joo, alla inser att INGEN utan oss har pengar ^^ Och Moa som var den ända hade pengar hade glömt hela skiten i skåpet, och skolan skulle förståss ha ngt speciala grejjs där inne så såklart att skolan skulle stängas och låsas :>
Allt för att vi ska leva uteliggarlivet !
Då fick faktiskt Adam faktiskt den idén att tigga,
hahah för kul skull gjorde vi alla det resten av dagen oh satt och hade lite skojj [:
Och sanneligen det funkade ! Vi fick ihop hela 42 kr och en femtio-öring som nt ens är värld ngt längre :D Och för 42 kr kunde vi dela på godis !
Gryym dag, flummat som uteliggare i jag vet inte hur länge ;D


Love &' Kiss !
/ Sandra, 15 år ,

Av Sandra - 18 januari 2011 17:40

Har verkligen ingenting att säga =/ ..
Skulle bara höra av mej här , så nu nt tror jag glömmer er ^^ Fast jag har ärligt talat inte ett skit o säga O.o .. Hmm , vad ska man ta upp då ?
Emh .. Har ni tänkt på en sak ?
Nästan alla här på bloggplatsen.se är 16 år - 19 år , och gravida/mammor ?
Ursäkta , men är det inte liiitee tidigt ? ^^ Värkar som om världen snart föder barn när man är 3 ! xd
Man vet ju aldrig ? I framtiden kanske det blir lag på att bli gravid direkt när man fått puberteten o; ?
HAHAH vilka tankar man har ..

Ajah , bara utfyllning i bloggen och en onödig diskussion !
Får nog pris för: "Årets onödigaste inlägg" [:


Love &' Kiss !
/ Sandra, 15 år, ;)

Av Sandra - 16 januari 2011 21:15

Känns som om jag alltid är barnvakt .. åt just smååkusiner o.o
Var barnvakt idag :s Hänt massa saker, roliga, tråkiga, bra, dåliga, jobbiga ^^
En dålig sak var t.ex att dom pajja min data litegrann ?
Dom ville liksom ha cola, (kusinerna är 3 år, 5 år, 6 år och 2 år). Jag gav de lite cola, och tog lite själv när jag väl höll på ^^ Sen tänkte jag lyckas få nån sekund tilll data oxxå och nt bara dom, jo vad händer ? 5 åringen råkar knuffa till mej all cola hamnar på datan O.x Jag tvinga 6 och 5 åringen o hämta papper medan jag försökte torka bort all cola och jag tror vi lyckades rädda min dator från översvämmning x) Fast den är lite segare just nu än innan (trots att den redan var seg p.g.a internet) HAHA Lyckat (y)
Ajah .. så hur har eran dag varit ? .. XD


Love &' Kiss !
/ Sandra, 15 år,

Av Sandra - 14 januari 2011 17:04

Jaja, hej på er -.- Låter jag lite sur kanske ?
Jo, ja, kanske är lite sur ..
Och jag ska ta och berätta för er varför:

Jo det började med att efter skolan umgicks jag med min pojkkee, Jonathan, och en vän vid namn Vendela. Vi hade det bra och hängde både ute och inne i ca 2 timmar innan vi råkade springa på Bella, Jonathans ex-Flickvän, när vi var på väg hem till mig. Vet inte vad som tog åt mig när Bella och Jonathan började snacka lite. Jag tror jag kanske blev avundsjuk .. o rätt så arg. Egentligen var det nog inget och sura över. Jag vet ju att Jonathan nt skulle vara otrogen elr ngt sånt bullshit, speciellt nt med sin ex-flikka. Men efter ett tag förstod tydligen Vendela att jag störde mig en aning på Bella så hon la sig i och sa ungefär: "Asså, vi måste gå nu, det är kallt ute."
Fattar nt att hon gjorde de, så farligt var det ju nt att dom pratade lite .. Trotts att det var ganska irriterande. Fast Vendela borde aldrig sagt ngt. Bella har nämligen väldigt starkt humör ..
Ingenting och skoja över ^^ Utan hon startade värsta vulkanutbrottet mot Vendela och började typ kalla oss för massa ord och saker. Tog kanske hundra år innan vi lyckades skaka av henne och nu har hon t.o.m sms:at till Vendela att hon ska slå upp henne. ;s 
HAH. Årets skämt ,,
Skulle du nog tänkt nu, men tyvärr är det nt årets skämt. Bellas pappa är nt direkt lugnare än Bella själv. Och han gör dessutom allt för att "skydda" elr "hjälpa" Bella. Förvånar mej nt om hon skickar sin farsa på Venela för ngt sånt härt skit onödigt. Eller ngn av hennes störda vänner. Blir bara så arg. Varför ska man behöva bli damp för att Vendela bad Bella att lämna oss för att vi typ ville gå hem .. ?
Tror nog att Bella tog det som ett: "Du får inte vara här. Du är nt accepterad. Du får nt prata med Sandras pojkvän. Nanana, du är trög oh måste lämna oss genast för vi vill aldrig se dig igen" . Eller ngt annat onödigt :s
Helt onödigt !  De var ju nt direkt det vi sa elr mena. Trotts att jag kanske tänkte lite så ett tag ..  
Det ända man behöver oroa sig för nu, är vad hon tänker hitta på för sjukt onödigt "straff" .. ^^ Bara och vänta och se.

P.S Har en sån jävla huvvevärk ! Sov nt ett piss inatt o: Men som tur va är det ju äntligen helg! Jag ska aldrig mer gå upp ur min säng :]


Love &' Kiss ,
/ Sandra, 15 år,

Av Sandra - 13 januari 2011 21:07

TjjenaTjena! ;D
Har varit lite osocial med folk de senaste dagarna , =/
Pågrund av att jag blev så jäkla påmind av min döda storasyster.
Fick rensa ett par jäkla kort, då hittade jag kort på mig och min syster som små små barn. =/ Sad ..

Kändes hemskt.
Behöll sedan dem korten. Och nu, nån vecka senare, är jag plötsligt lika glad som jag var innan jag blev påmind :D Vill varken prata om eller tänka på henne,
Det gör mitt liv sorligare. Och jag vet att hennes högsta önskan är att jag ska få ett bättre liv än henne. =/     -  R.I.P
Hur som helst ..

Jag är high on life just nu :D Och social på msn de kommande veckorna !
Bara och adda, (presentationen) ;>

Love &' Kiss ,
/ Sandra, 15 år,

Av Sandra - 11 januari 2011 20:02

Vissa människor är sjukt dumma i huvve,
Speciellt en viss person .. -.-
Tänker nt nämna några namn !
Men han har gått alldeles för långt o betett sig som jubel idiot.

Ville bara säga det,
Du vet vem du är ..

 

 

Love & Kiss !
/ Sandra, 15 år,

Av Sandra - 8 januari 2011 16:51

Shuubree <;


Igår stannade vi hemma hela dagen som cassi o jag sa :) Fast jag blev tvungen o smita ett tag på eftermiddagen för att spendera ännu mer tid till släkten :)
Måste ju träffa mina småkusiner fler än en gång ! 
Jag antar att cassi passade på att umgås med sin poojjkkee eftersom när jag kom tillbaka hade dom bestämt att han skulle tillbringa natten med oss o;
Jag hade såklart inget emot det !  Skulle bara bli kul att få träffa hennes nya kille :)


Hennes kille åkte för en stund sen, och det är bara cassi och jag kvar här hemma ^^
Hon sitter just nu och tar farväl eftersom det är söndag imorrn.
Vi ska också åka till Jenny snart och ta farväl o lämna tbx datorn.


p,s Cassi har nästan kramat ihjäl mig ^^
 
Kmr sakna er, & älskar er alla  §'


Love &' Kiss !
/ Sandra, 15 år,

 

Av Sandra - 7 januari 2011 13:58

Festen igår kväll blev lyckad (: Fast mot 2 tiden blev Jenny lite psyk, ;)
Hon började gråta, antagligen för mkt alkohol .. ? Sedan bad jag henne att gå hemåt o sova. Men när vi följde henne ut trodde hon att hon skulle ramla ner för trottoarkanten och vägrade gå hem. Hon babblade också om någon björn som skulle ta henne :z Så, Cassi & jag vi fick lov och ta med henne hem till oss :) Hon vaknade nyss, och vi ska berätta om hennes beteende igår kväll ^^ Ska bli kul oo se hennes reaktion , haha!

Vi som skulle ta det lugnt! Cassi lyckades ju rätt så bra, vilket är konstigt, hon som är så galen ;) Jenny däremot, haha, har aldrig sett henne sådär förut ..


Idag stannar vi nog hemma hela dagen tror jag, om inte någon skulle komma till oss eller om jag skulle åka iväg till släkten och familjen som är en liten bit bort i kvarteret. :)

Love &' Kiss !
/ Sandra, 15 år,

Presentation


Jag heter Sandra och är 16 år! För mer info läs presentationen.

Kommenterar du så läser jag din blogg (a)

Omröstning

Vad vill du helst vara? Liten och ung eller stor och vuxen?
 Liten och ung. Allting var så lätt i skolan då
 Stor och vuxen. Då får man äntligen göra som man vill!
 Liten och ung. För då var inte trenderna så viktiga
 Stor och vuxen för då kommer man in på pubber
 Liten och ung för då var kärlek en puss på kinden
 Vuxen och stor! För då får man börja jobba och flytta hemifrån
 Liten och ung. Saknar dom tiderna då allting var så bra
 Vuxen och stor. Vill ju slippa föräldrarna
 Liten och ung. Kan röra mig lättare i trånga ställen
 Vuxen och stor. Ett steg närmre pansionen!! (Y)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Fråga mig


Ovido - Quiz & Flashcards