Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Sandra - 9 mars 2011 21:07

I skolan idag , gissa vad som händer ?  Linn går fram till en ung ny lärare (engelskan) som började idag och säger till honom att JAG tycker han är snygg ? xd

Vilket INTE var sant bara så alla vet. :)
Hahah så NU varje gång jag gick förbi honom , log han asmycket , snackade annorlunda och höll på lite sådär O.o
Det roliga är ju att han tror Linn är FULLT seriös. xd GARVA (aa)
Nu hälsar han typ såhär: Är snyggingen försenad idag ? ;) eller: Tja , ska du ha lektion med mej nu ? ;P 

ASKUL. HAHAH. Borde säga snart att hon bara skämtade ,
Lovar han är fullt ut seriös det både hörs och syns på den stackars unga lilla läraren :) Trodde han skojjade först men nejnej du ska bara se.

Helt seriös är han ohja o:

 

- Äsch kul o driva lite med folk ibland , även lärare !





Love &' Kiss ,
/ Sandra , 16 år ,

Presentation


Jag heter Sandra och är 16 år! För mer info läs presentationen.

Kommenterar du så läser jag din blogg (a)

Omröstning

Vad vill du helst vara? Liten och ung eller stor och vuxen?
 Liten och ung. Allting var så lätt i skolan då
 Stor och vuxen. Då får man äntligen göra som man vill!
 Liten och ung. För då var inte trenderna så viktiga
 Stor och vuxen för då kommer man in på pubber
 Liten och ung för då var kärlek en puss på kinden
 Vuxen och stor! För då får man börja jobba och flytta hemifrån
 Liten och ung. Saknar dom tiderna då allting var så bra
 Vuxen och stor. Vill ju slippa föräldrarna
 Liten och ung. Kan röra mig lättare i trånga ställen
 Vuxen och stor. Ett steg närmre pansionen!! (Y)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Fråga mig


Ovido - Quiz & Flashcards